1 | Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу (цькуванню) | постійно | Завідувач |
2 | Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування) | постійно | Завідувач, вихователі |
3 | Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу | за запитом | Завідувач, вихователі |
4 | Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО | систематично | Завідувач |
5 | Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу. | вересень | Завідувач |
6 | Консультація для вихователів: «Як вирішувати дитячі конфлікти?» | жовтень | Завідувач |
7 | Групова консультація для педагогів: «Види та форми булінгу» | грудень | Завідувач |
8 | Круглий стіл для педагогів «Проблема булінгу та мобінгу в закладі дошкільної освіти» | січень | Завідувач |
9 | Тренінг для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною» | січень | Завідувач, вихователі |
10 | Інтерактивне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, мобінг : сутність та ключові ознаки» | лютий | Завідувач |
11 | Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу) | березень | Завідувач |
12 | Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогів | квітень | Завідувач |
13 | Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу» | квітень-травень | Завідувач |
14 | Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність | Протягом навчального року | Вихователі ЗДО |
15 | Професійна майстерня: «Толерантність як компонент професійної культури педагога. Протидія булінгу» | квітень | Завідувач |
16 | Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу: пам’ятка, листівки , інформація на стенді практичного психолога | систематично | Завідувач |
Коментарi