Підписатися на RSS

Керуючись Конституцією України ,Законами України " Про дошкільну освіту",Указами Президента від 04.07.2005р № 1013/2005" Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні" та від від 20.03.2008р № 244/2008" Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні",Концепцією Загальнодержавної цільової соціальної програми" Здорова нація" на 2009-2013 роки навчально-виховний процес в закладі направлений на забезпечення всебічного розвитку кожної дитини,сприянні реалізаціїїї духовного,фізичного та інтелектуального потенціалу,забезпечення рівного доступу до якісної освіти.

В нашому дошкільному навчальному закладі створено свій стиль, традиції та особливості організації навчально - виховного процесу. Достатньо заглянути в затишні групи, поспілкуватися з маленькими " чомусиками " і одразу стане зрозуміло, що тут працюють творчі люди, для яких любов до дітей є сенсом життя.

В PLJ використовуються інноваційні педагогічні технології :авторська система фізичного виховання дітей дошкільного віку М.М.Єфименка, ТРВЗ," Виховання казкою" (Фесюкова)

/Files/photogallery/8017/М-1.jpg

Навчально-виховний процес у дошкільному закладі у 2015- 2016 навчальному році здійснюється згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років " Дитина"та Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку" Впевнений старт"

Перелік та кількість компонентів роботи вихователя з дітьми під час режимних процесів

- ранковий прийом( індивідуальна робота з дітьми, малорухливі ігри,спостереження, праця в природі, робота чергових, сюжетно-рольові ігри, робота в книжковому куточку);/Files/photogallery/8355/Фото1564.jpg

Прийом, огляд дітей.

· вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею -водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;

· відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я , самопочуття, настрій дитини тощо;

· під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.

Ранкова гімнастика-фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.

Підготовка до сніданку.

· вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;

· для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти.

Сніданок.

· під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;

· слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;

· у разі потреби догодовує дитину.

Підготовка до занять.

· вихователь готує матеріал до занять;

· діти самостійно грають.

Заняття./Files/photogallery/8017/20140326_093438.jpg

· проводяться відповідно до розкладу та методики виховання дітей.

Підготовка до прогулянки.

· вихователь привчає дітей складати іграшки;

· діти відвідують туалетну кімнату;

· вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;

· під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.

- І прогулянка( гурткова робота (за планом), спостереження, рухливі ігри, індивідуальна робота, праця в природі, пішохідні переходи (1 раз на тиждень), фізкультура на повітрі (в дні, коли немає фізкультури), робота з безпеки життєдіяльності, самостійна діяльність дітей, дидактичні ігри, дослідницько-пошукова діяльність);

Прогулянка. /Files/images/foto/Фото0688.jpg

· вихователь проводить спостереження за об’ектами живої та неживої природи на території садочка, рухливі, малорухливі ігри, індивідуальну роботу з окремими дітьми, організовує самостійні ігри дітей./Files/photogallery/8397/Прогулянка в дворі.jpg

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду.

· вихователь вчить дітей правильно та послідовно роздягатись,складати речі у шафу, мити руки та вмивати обличчя, правильно користуватись своїм рушником, тощо;

· вихователь організовує самостійні ігри дітей.

Обід./Files/images/foto/Фото1406.jpg

· вихователь вчить дітей самостійно вживати їжу, бути охайним, не розмовляти під час їжі тощо.

Підготовка до сну.

· вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;

· у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.

- ІІ половина дня (гурткова робота, вечори розваг, перегляд діафільмів, відеофільмів, слухання аудиозаписів, бесіди, читання художніх творів, самостійна художня діяльність, творча праця, господарсько-побутова праця, театралізована діяльність, уроки практичного життя);

Сон./Files/photogallery/8397/сон дітей.jpg

Поступовий підйом та гімнастика пробудження./Files/photogallery/8019/Фото1636.jpg
Ігри, індивідуальна робота з дітьми. відповідно до плану роботи вихователя. відвідування туалетної кімнати, виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей/Files/images/foto/DSCN0239.jpg

Підготовка до прогулянки.

- ІІ прогулянка ( спостереження, рухливі ігри, праця, праця в природі, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність)./Files/photogallery/8525/Лена-2.jpg

Індивідуальна робота з дітьми.

Робота з батьками.

Повернення дітей додому.

Прийоми прямого (безпосереднього) керівництва самостійною діяльністю дітей:

· допомогти дітям обрати близький до їхніх уподобань, співзвучний із настроєм і конкретною ситуацією вид діяльності, визначитися з її конкретним змістом – що будуть малювати або ліпити, в яку гру гратимуть, про що хочуть поговорити, розповісти тощо;/Files/photogallery/8387/Фото1657.jpg

· підтримати порадами, підказками, допомогти вибрати зручне місце для самостійних занять, необхідні атрибути, іграшки, приладдя, обладнання з урахуванням бажань, інтересів, претензій різних дітей так, аби діти не заважали одне одному, а отже попередити виникнення конфліктів;

· за потреби націлитималят на раціональні способи дій, зручний порядок виконання завдання або творчого задуму;

· посприяти об’єднанню дітей для спільної діяльності, якщо їхні бажання співпадають, або навпаки, розвести їхню діяльність у просторі й часі при потенційній можливості виникнення конфліктної ситуації;

· вноситиперіодичні зміни до змісту обраної діяльності, варіювати способи виконання;

· спрямовувати дітей на об’єктивну самооцінку й визначення перспективи продовження обраної справи в інший час;

· забезпечитиоптимальні фізичні й психічні навантаження на дітей, чергування навантажень і відпочинку, мотивувати вчасну зміну статичних положень і динамічних занять, видів діяльності тощо.

Прийоми непрямого (опосередкованого) керівництва самостійною дитячою діяльністю:

·систематична робота зі створення достатнього запасу вражень про навколишній світ, знань, умінь і навичок, формування життєвого досвіду в процесі організації життєдіяльності у дошкільному закладі, вдома та за їх межами;

·грамотне, педагогічне виважене облаштування розвивального природного й предметно-ігрового середовища, яке спонукало б до самостійних занять різними видами діяльності, приваблювало й зацікавлювало, давало поштовх дитячій уяві й фантазії;

· організація навколо дитинисоціального середовища, насиченого відповідного її віку контактами з однолітками, молодшими і старшими за віком дітьми,/Files/photogallery/8663/Фото2291.jpg рідними й близькими, а також сторонніми дорослими людьми;

· охорона й плекання внутрішнього світу кожної дитини та визнання її права вважати своєю певну частку довкілля; періодична зміна розвивального середовища шляхом внесення до нього нових компонентів, наприклад, іграшок, обладнання, рослин, нових знайомств, та його переобладнання; раціонального розміщення різних компонентів цього середовища у фізичному просторі, яке не лише спонукало б до вільного вибору виду діяльності й задовольняло потреби дітей у проявах різних видів активності, але й уможливлювало інтимізацію дитячого життя, тобто надавало можливість, зокрема, наодинці попрацювати з конструктором, причепуритись та приміряти елементи театральних костюмів перед дзеркалом й самостійно розіграти уявну роль тощо/Files/images/foto/Фото1197.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 2905

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.